zaterdag 10 december 2011

# 16 Op de buis

Is is bijna niet voor te stellen dat You Tube nog maar zo'n 7 jaar bestaat. Hoe kwamen we voor You Tube onze tijd door? Het is zo'n handige site. Als je een evenement gemist heb, bijvoorbeeld of nog even ervan wil nagenieten.

Het is natuurlijk wel de kunst om een filmpje een handige naam te geven zodat deze teruggevonden kan worden. Dat doet me denken aan iemand die bij wijze van test een filmpje geupload had op You Tube en deze de naam "test 1" had gegeven. Dat schoot dus niet echt op :)

Het lukte mij niet om het promofilmpje van KW op mijn blog te plaatsen. Later nog maar 's kijken. Misschien dat het dan wel wil ... De andere filmpjes van Kennemerwaard die ik op You Tube vond ik een beetje te lang voor dit blog. Er zaten wel een paar leuke bij. "Kunst tot de Nacht 2011" zag wel erg gezellig uit. Gaaf die band op het dak van Alkmaar C. En nu kijken of de onderstaande link werkt. Ik heb gekozen voor 1 van mijn favoriete filmpjes. Deze is al een paar jaar op You Tube te vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten