maandag 10 december 2012

# 6 Instagram

Instagram

Het grootste deel van deze week ben ik thuis vanwege een verbouwing. Overdag kan ik dus min of meer geen kant op. Heb ik meteen tijd om mijn achterstand met de VerdiepDingen weg te werken! Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel, toch :)?

Ik ben niet in het bezit van een smartphone, maar Instagram lijkt mij een heel mooi medium! Instagram kan prachtig gebruikt worden bij activiteiten in/rondom de bieb, niet alleen activiteiten rondom de (kinder)Boekenweek maar ook b.v. voor de "rechtzaak" van 2 weken geleden in het kader van Nederland Leest in Alkmaar Centum. Ik denk dat het heel zinnig is als een "Bibliotheek Kennemerwaard" account wordt aangemaakt. Ik kijk op van de mededeling dat Instagram (ik had er nog niet eerder van gehoord) inmiddels vaker wordt gebruikt dan Twitter. Dit is iets om in de gaten te houden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten