maandag 7 november 2011

# 9 Denkmomentje

Mijn evaluatie van 23 dingen tot nu toe: Ik denk dat RSS nuttig kan zijn, mits dit selectief gebruikt wordt. Anders wordt het rommelig. De foto "dingetjes" (Flickr/ Picasa) zijn leuk en handig. Maar ik ben er jammer genoeg niet echt goed in. Ik sla deze voorlopig over. Maar ik probeer dit later in dit traject opnieuw op te pakken.
Wat betreft de toepassing binnen mijn werk: Ik heb in mijn externe contacten regelmatig te maken met (oudere) mensen die geen (regelmatige) gebruikers van e-mail/internet zijn. Met andere woorden: ik ben al "tevreden" als mijn mailtjes door hen worden gelezen en er ook nog 's een reactie op komt. Bovendien kan ik een aantal contacten alleen telefonisch bereiken. En dan heeft een blog niet zoveel zin, hoewel blogs op zich best nuttig kunnen zijn.

1 opmerking: